2011/09/19

A free campaign for 5150:SA


Comme j'aime beaucoup 5150:SA j'ai écrit (avec l'aide de Bob Minadeo et le soutien actif d'Ed Teixeira) une petite campagne mettant aux prises des compagnies de mercenaires (free companies). Elle est téléchargeable sur mon blog et sur le Yahoo Group de THW.

As I like very much 5150:SA I wrote (with Bod Minadeo's help and Ed Teixeira's strong support) a small campaign pitting mercenary companies (free companies). It can be downloaded from my blog and on the THW Yahoo Group.


Vous pouvez utiliser mes aides de jeu pour 5150:SA avec cette campagne.

You can use my player aids for 5150:SA with this campaign.

3 comments:

  1. Great stuff, very creatively put together!

    ReplyDelete
  2. WOW this is something incredibly useful and FUN!
    thanks a lot,
    BR/Andrea

    ReplyDelete
  3. Excellent. Je suis impatient de tester cette campagne.

    ReplyDelete